понеделник, 10 юни 2024 г.

Публикувам обратна връзка на една жена, без редакция! 🙂

 “ Галина, не е истина че това се случва!

Живея в близост до университет, до който има кафене. Често ходя там на кафе. И след консултацията ни пак реших да седна там и забелязвам един много красив мъж.
Той стоеше на улицата близо до кафенето, обяснява нещо на работниците, които садят цветя, и също ме забеляза 😊
Продължих да го гледам, показвайки, че съм отворена за среща с него. Веднага след като приключи диалога с тях, той дойде при мен.
Започваме да общуваме и да се опознаваме. И се оказва, че той се занимава с озеленяване на града, работи с важни, сериозни хора.
Разменихме си номерата и продължихме да общуваме. Точно вчера той се обади и предложи помощ с преместването. Той каза, че ще осигури камион и хора, които ще направят всичко 😍
Понякога мислено слагам воал 😂 Но не бързам нещата, защото трябва да наблюдавам, да погледна по-отблизо. И като цяло сега имам повече почитатели)))
Сега съм в момент, в който се наслаждавам на вниманието и любовта на много готини мъже ❤️ Но не попаднах тук случайно. Всичко това е благодарение на твоята компетентна работа с мен🙏
Да! След срещите с мен жените стават по - уверени, желани, привличащи, любуват се на повече мъжко внимание и са щастливи в отношенията си с мъжете! 😱
❗️Няма смисъл да правите необмислени оформления и да чакате чудеса! Трябва само да се научите как правилно да общувате с мъжете и да се проявите.
Затова Ви давам само още 5 дни да си вземете моите бестселъри: 👇
✍️Записване на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

Няма коментари:

Публикуване на коментар