понеделник, 10 юни 2024 г.

🔥 9️⃣ утвърждения за привличане с женска енергия! 😜

Момичета, за новата седмица Ви подготвих нови утвърждения!
💕
Изберете няколко, които ви харесват най-много и ги повтаряйте всеки ден.
Опитайте се да ги усетите с тялото си. Можете също да го поставите на скрийнсейвъра на телефона си, например 😍
🌟 Да си жена е дар и аз благодаря на Вселената за всеки миг, в който живея.
🌟 Пълна съм с енергия и я усещам как циркулира свободно във физическото и нематериалното ми тяло.
🌟 Аз съм прекрасна съпруга/дъщеря/майка/баба. В семейството ми цари любов и хармония.
🌟 Хората около мен ме обичат и ценят.
🌟 Женската ми енергия се засилва, усещам нейната сила.
🌟 Аз съм секси и излъчвам увереност. Не забравям за женствеността, верността и достойнството.
🌟 Грижа се за себе си и тялото си - храм за вечната ми душа.
🌟 Днес и винаги получавам толкова енергия, колкото е необходимо и достатъчно, за да изпълня задачите, които съм си поставил.
🌟 Готова съм за трансформация. Благодаря на тялото си за възможността да изпитам този свят: вдишвам аромати, докосвам, усещам вкуса на целувката на любим човек и получавам съобщения от Вселената.
❗️Напомням, че Ви давам още САМО 5 дни да си вземете в пакет двата топ уебинара, които доказано ще повишат Вашата увереност, енергия, потенциал, успехи: 👇
✍️Записване на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
Защото го заслужавате! 😜
С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар