неделя, 9 юни 2024 г.

Техника за ресурс! 😱

Направете дълбоко вдишване и издишване. Затворете очи.

Представете си себе си, как е минало време вие сте срещнали своя мъж и все така сте обичана и обичате. Ти си в двойка с най – желания мъж, който искаше. За когото си мечтаеше. И ти знаеш, че за него си най – любимата жена. Единствената. Чувстваш неговата грижа и защита, неговата любов и възхищение. Ти се възхищаваш на неговото мъжество и надеждност.
Ти си щастлива! И си мислиш: “Какво щастие е да си двойка с любимия, каква щастлива жена си ти.”
И още си мислиш, ако тогава бях вярна на своите страхове, ако не бях намерила сили да излекувам своите стари болки, аз може би нямаше да го срещна. Най – прекрасния мъж на света! И докато бях сама, даже не знаех, че такива мъже съществуват. Колко е хубаво, че направих всичко стъпка по стъпка да срещна своето женско щастие...
Всичко е възможно в твоя живот, но само ако се срещнеш и изправиш срещу твоите страхове!🙅🏻‍♀️
Ако си готова да работиш върху себе си с мен, моята подкрепа, наставления и напътствия – свържи се с мен!👇
✍️Записвсне на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
❗️❗️НАПОМНЯМ, че поради огромния интерес Ви оставям още САМО 5 дни на двата бестселъра: 👇
✍️Записване на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
❗️Защото го заслужаваш! 😜
С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар