четвъртък, 7 март 2024 г.

👥 Каква връзка желаете за вашите деца?

„Съпругът ми рядко беше вкъщи. Но днес се прибра рано. Децата се радваха, че таткото им най-накрая е при тях. Седнахме да вечеряме.

По някое време най-малката дъщеря започна да нервничи. Тя реши, че иска да слезе и като всички бебета започна да се върти в столчето.
След като чиния с храна беше на пода, чашата с глътка се преобърна и изцапа покривката.
Съпругът ми веднага скочи. Започна да крещи на детето на годинка и половина. Дъщерята ни се изплаши и избухна в плач. Голямата ми дъщеря гледаше какво се случва с широко отворени очи.
И аз просто замръзнах, без да мога да кажа нито дума.
В дълбините на душата ми все още имаше надежда, че съпругът ми ще спре, ще вземе дъщеря си на ръце и ще я успокои. Но времето минаваше, а чудо не се случваше.
И отново почувствах толкова болезнено познато бреме, тежко на сърцето ми.”
Една много красива млада жена сподели тази история с мен по време на консултация.
Запомнете едно нещо от мен!!!
Децата абсолютно копират отношението на родителите си!
Това, което виждат, възприемат като норма.
Искате ли вашите деца да имат същите отношения с партньора си в бъдеще???
Определено можете да промените ситуацията си, така че различен семеен модел да стане норма за вашето дете!!!
В любов и взаимно разбирателство!
В какви случаи смятате, че мъжът има право да крещи??? 😫
Потърсете ме за консултация:👇
✍️Записване на ЛС или email: 💌galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар