четвъртък, 7 март 2024 г.

10 утвърждения за красиво тяло

Момичета, понеже повечето от Вас не харесват тялото си, подготвих утвърждения за красиво тяло. 💕 Изберете няколко, които ви харесват най-много и ги повтаряйте всеки ден.


Опитайте се да ги усетите с тялото си. Можете също да го поставите на скрийнсейвъра на телефона си, например 📱


✨ Дори вчера да съм си позволила твърде много, знам, че днес ще се подобря.

✨ Мога да стана слаба, дори ако никога не съм бил слаба.

✨ Мога да въплътя идеалния си образ.

✨ Мога да бъда толкова красива и слаба, колкото искам.

✨ Мога да подобря здравето си, като се гледам в огледалото и се обичам.

✨ Мога да бъда красива и да не съм като никой друг.

✨ Ако обичам тялото си, то ще ми се отплати със същото.

✨ В мен има един лъчезарен човек, пълен с жизненост.

✨ Има поне десет начина да станете още по-красиви.

✨ Доверието и контролът са различни неща. Вярвам на тялото си.


Кои утвърждения резонират с вас най-много? Пишете в коментарите 👇


Разбира се, съчетавайте и с редовни тренировки! Тялото ще Ви се отблагодари!😜


 С обич Галина ❤️ 

#galinaconsults



📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар