

Тема по Ваше желание! 

Парите са това, което кара клиентите да ценят Вашия труд! Много често на консултации чувам, че Ви е срам да повишите цената на Вашите услуги от страх да не изгубите своите клиенти. 

Да, имала съм случаи, в които се е случвало това.
Един пример:

Преди години маникюристката, която посещавах повиши от нищото цената на услугите си, без да повиши обаче и качеството. Работеше по същия вял и безразличен начин, казваше как й трябват пари и затова е вдигнала цените си. Аз я попитах, а какво повече ще предлага? Тя отговори – Нищо, просто инфлация! Това е много добър пример как не се прави. 


Понякога за да увеличите приходите си, трябва да повишите цената. 

А как се прави ще попитате Вие? 

Ето няколко начина да повишите цената си, без да изгубите своите клиенти: 

1. Добавете няколко допълнителни опции на различни цени.
Проведете експеримент.
Създайте две вариации на вашия продукт или услуга. Първият вариант е вашето съществуващо предложение. Вторият вариант е същият, но с леко подобрение. Увеличете цената за последния (опитайте се да го удвоите) и вижте статистиката. Ако успеете, не се колебайте да приложите.
2. Увеличете възприеманата стойност на продукта.
Направете продукта си да има статут на „Още по-добре“! Помислете какво в този продукт може да е още по – добре за Вашите клиенти.
Разгледайте продукта си и намерете предимства, които все още не сте използвали като основа за предложението си.
3. Предложете на клиентите „пакет от услуги“.
В този случай клиентът заплаща целия „пакет“, независимо от това колко услуги всъщност използва. Да предположим, че „пакетът“ съдържа няколко услуги, представляващи интерес за него, които, взети отделно, ще струват повече от целия пакет.





с обич
Галина 


Всички права запазени © Gala Dance
Няма коментари:
Публикуване на коментар