вторник, 10 октомври 2023 г.

10 най-мощни утвърждения за женската енергия🧚‍♀

Момичета, подготвих ви уникални утвърждения ❤️
Изберете няколко, които резонират най-много с вас, и ги повтаряйте всеки ден.
Опитайте се да ги усетите с тялото си. Можете също да го поставите на скрийнсейвъра на телефона си, например 😍
✨Аз съм достатъчна.
✨Да си жена е дар. Благодаря на Вселената за всеки миг, в който живея.
✨Пълна съм с енергия и я усещам как циркулира свободно в мен.
✨Аз съм прекрасна съпруга, дъщеря, майка. В семейството ми цари любов и хармония.
✨Женската ми енергия се засилва, усещам нейната сила.
✨Аз съм секси и излъчвам увереност. Не забравям за женствеността, верността и достойнството.
✨Днес и винаги получавам толкова енергия, колкото е необходимо и достатъчно, за да реализирам желанията си.
✨Аз съм магнит за щастие. Привличам само положителни промени в живота си.
✨Аз съм генератор на женска енергия. Приемам го с благодарност и го споделям с лекота.
✨Аз съм слабa и ми е лесно да се поддържам в по-добра форма.
‼️За да се чувстваш в своята женска енергия и да твориш чудеса, вземи пакет Октомври! 🗓️🍁🎁
⚜️Две събития на цената на едно! 🎁
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар