неделя, 24 септември 2023 г.

ТОЙ е успял, аз съм обикновена...

😟 Възможно ли е щастието?
Добър ден,
„Той е толкова умен: обиколил е половината свят, цитира Талеб, живее между Париж и Ню Йорк. И аз работя като продавач в магазин за козметика от 10 години. Може ли да се интересува от мен?”, ми писа една красива жена на 35 години. Тя мечтаеше да промени живота си и срещна 39-годишнен бизнесмен в сайт за запознанства. Когато мъжът започна да я кани на срещи, тя се почувства несигурна и започна да търси причини да избягва срещи, въпреки че наистина го харесваше.
❌ Спри да избягваш и да отлагаш щастието!
‼️Само сега ти предлагам да вземеш двете пилотни ексклузивни събития на септември на цената на едно!!! 😱
✍️Запиши се веднага на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
Няма време! ⏰
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар