петък, 15 април 2022 г.

Привет любими! 🌺

Сигурно знаете тази история, но аз ще Ви я споделя!

Напоследък правейки консултации с много хора чувам едно и също начало: Разбираш ли Галина, аз имам всичко, което някой мечтае да има. Но на въпроса ми: А щастлива ли си? Кога за последно изпита щастие и радост?...Отговорът винаги е един и същ... 😫
И така, вървял по пътя си един мъдрец, любувал се на красотата на света и се радвал на живота.
Неочаквано забелязал нещастник, прегърбен под непоносимия си товар.
- Защо се подлагаш на такива страдания? – попитал мъдрецът.
- Страдам за щастието на децата и внуците си, - отговорил човекът. – Моят прадядо цял живот е страдал за щастието на дядо ми, дядо ми е страдал заради щастието на моя баща, баща ми е страдал заради моето щастие, а аз страдам през целия си живот само и само децата ми да са щастливи.
- А бил ли е поне един човек от вашето семейство щастлив някога?
- Не, но моите деца и внуци със сигурност ще бъдат щастливи! – отвърнал нещастникът.
- Неграмотният не може да научи другите да четат, а къртицата не може да възпита орел! – казал мъдрецът. – Научи се първо ти да бъдеш щастлив, тогава ще разбереш как да направиш щастливи децата и внуците си.
Бъдете щастливи! Не носете чужди товари! 🍀🌟
ВЪЛШЕБНА МАНДАЛА ТАНЦ! 🕊💃🏻
ЗАПИСВАНЕТО ТЕЧЕ:
🔴 Вълшебна Мандала танц: Великденско Пробуждане🐣⭐️
👉Кога?👇
⭐️20.04 от 19 часа бг време!
👉Къде? 👇
⭐️На живо онлайн в затворена група!
✍️За записване: email: 💌
galina.consults@gmail.com или на ЛС!
🔴Събитията с Галина НЯМАТ еквивалент!®️💯
Всички права запазени!®️
С обич
Галина
❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар