неделя, 10 април 2022 г.

Как да не се влияем от чуждото мнение ®️🤷🏻‍♀️

Нека първо уточним кой е податлив на това “отровно” влияние.

Най - често от чуждото мнение се влияят хората с комплекси. 😞
Често търпите кой да Ви казва как да живеете, с кой да се сприятелявате, какво да работите, как да се обличате дори. 👗
Ниската самооценка и липсата на увереност винаги ще Ви карат да бъдете увзвими и да се повливате от трети лица.
И тук не говорим само за взаимоотношения във връзка, но и на работното място, навсякъде.
Какво да направим? 🤷🏻‍♀️
Ето основни точки, по които да се движите: 👇
✅ 1. Поставяйте себе си на първо място.
Задайте си въпрода: Това аз ли го искам? За мен добре ли е това? Как бих се чувствала, ако направя или не направя това, което ми казват, че е добре за мен?
Поставяйки се на първо място, фокуса е върху Вас, а не върху другите.
✅ 2. Научете се да приемате хората, такива каквито са.
Не бъдете опитно зайче в ръцете на трети лица.
Не позволявайте да Ви манипулират, но приемете, че те просто са такива. Задайте си въпроса: Имам ли нужда от такива хора в живота си?
✅ 3. Развивайте увереност!
Това е най - трудно за хората, които са лабилни, емоционално зависими или уязвими.
Точно това Ви превръща в инструмент на манипулация. Задайте си въпроса: Как бих се чувствала, ако мога сама да взема решение и да стоя зад него?
Както казах това не е лесно и е процес.
Аз мога да Ви помогна и заедно да вървим по този труден път.
Искам да Ви бъда максимално полезна и затова ще Ви помоля в коментари да ми отговорите на следния въпрос: Ако можех да избирам, каква бих била в моя живот?
Бъдете активни, за да Ви отговоря! 🥰
🛑 Ще отговоря само на коментар по темата!
С обич
Галина
❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар