петък, 10 септември 2021 г.

 Всичко стана някак случайно. Без сълзи, убеждаване и нерви. Баща ми седна пред мен, на четири години, прегърна ме неловко и ме целуна по бузата.

- Сбогом, дъще ...
Взе своя светлокафяв куфар от изкуствена кожа, за пореден път погледна майка ми и си тръгна.
Едва след като вратата се затвори, тя седна на кухненския стол и скри лицето си в ръце.
- Това е всичко...
Тя издиша.
Изтичах към прозореца - да гледам от височината на третия етаж към баща си: може би това, което се случва сега е шега? Ами ако застане на входа, вдигне поглед и се усмихне.
Не, баща ми се отдалечаваше с бързи крачки в посоката на спирката. Увисналите рамене в бяла риза бяха напоени от силния септемврийски дъжд и той изглеждаше още по -изгубен.
Последното нещо, което помня от този ден, е плачът на майка ми, проникващ до костите ...
Много често липсата на бащино присъствие в живота на детето оказва решаваща роля в неговите взаимоотношения като възрастен, човек, на който предстои да създаде връзка или семейство. Почти всеки път на моите психологични консултации виждам как момичетата си търсят не съпруг, а татко...
Но татко е един, и няма да намерите втори... 🙈
❗️Тежки са последствията, но изход има!
❗️Толкова пъти след като направим констелация с татко и нещата се оправят като с магическа пръчка...
❗️Ако се припознавате в тази история – потърсете ме за помощ!
🔴 Часове за месец септември няма!
🔴 Но закупилите час, през този месец, могат да използват часа си до 15 - ти октомври на промоционална цена!
✍️Запазете своя час на ЛС или на email: 📩
galina.consults@gmail.com
с обич
Галина❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар