сряда, 29 септември 2021 г.

 Привет любими!


Днес правих една силна практика за изчистване на блокажите на седемте чакри с една любима моя клиентка!

Може би Ви интересно коя чакра какъв цвят и послание има… Блокажа на всяка една от седемте чакри оказва влияние върху целия организъм и качеството на живот!

Блокирани, Вие не може да получавате нищо! Не можете да привличате нищо и от нищо не изпитвате радост и удоволствие!

И така: 👇

1. Червено - Аз съм
2. Оранжево - Аз усещам
3. Жълто - Аз правя
4. Зелено - Аз обичам
5. Синьо - Аз говоря
6. Виолетово - Аз виждам
7. Искрящо бяло - Аз разбирам

👉 За консултация с мен:👇

✍️Запазете своя час на ЛС или на email: 📩
galina.consults@gmail.com

С обич
Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар