неделя, 13 октомври 2024 г.

Ученикът надмина учителя си! 😱

 Често чувате тази фраза нали?

Но дали я осъзнавате? 🤔
За никой не е тайна, че съм завършила академията на Natalia Kobylkina, за тези, за които е новост, сега вече го знаете!
Да, повече от година работехме заедно.
Наталка е невероятна жена, аз съм й изключително благодарна за съвместната ни дейност. 😇
Много моля моля обаче, да не ме бъркате с нея.
Аз съм аз, тя е тя, в което няма нищо лошо.
През годините аз се обучавах доста - преминах през редица обучения не само от руската, но и германската и американската школа, включително и Мандала практика на остров Бали, Индонезия. 😱
Това ми дава основание да правя и творя в сферата, в която и до днес се развивам и работя успешно! 😜
Човек винаги трябва да бъде благодарен!
Един съвет от мен - никога не си лягайте без да благодарите! 🙏
Това е мое лично прозрение и начин на живот!
Благодаря, че ме харесвате, следвате, споделяте приятели! 🥰
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар