петък, 5 април 2024 г.

Като се замисля, нещо или го носиш в кръвта си или просто не ти се получава. Насила нищо не става!

Благодарна съм на Бог за всичко, което ми е дал като дарби и вродени таланти. Това ми дава самочувствието и правото да Ви давам, помагам, зареждам. Аз много стриктно наблюдавам и световните стандарти. Смело и отговорно, заставайки с името си мога да твърдя, че съм постигнала най - високите нива във всички области, в които съм се развила до момента - спорт, телевизия, коучинг!

Нямам потребността да се доказвам, защото всекидневно получавам от Вас прекрасни обратни връзки. Нямам и никога няма да имам слабостта да си плащам за измислени титли като Жена на годината, петилетката, бизнеса и прочие, достижения, които съм надраснала с всички мои авторски продукти!
Благодаря на всички Вас за доверието, което сте ми гласували!
Пожелавам на дребните завистливи душици, да постигнат и на 1/3 от това, което аз без спонсори, покровители, е@ачи съм направила с моя труд, опит, креативност, неуморна работа и любов, за да давам стойност и качество в живота на хората!
Слава на Бога за всяка моя чута молба, молитва, желание, които с лекота се превръщат в реалност!
Вярвам, че всеки засужава най - доброто за себе си!
Не слугувайте на егото, фалша, пошлостта!
Аз съм тук за Вас!
С обич Галина ❤️

Няма коментари:

Публикуване на коментар