петък, 5 април 2024 г.

Защо съм толкова успешна и помагам само с 1 консултация?! 😱

Тайната е много проста:

Имам и следвам 5 свои златни правила!
⚜️1. Не си играя на спасител.
Аз съм отговорна за терапевтичния процес, клиентът е отговорен за резултата.
⚜️2. Не натрапвам своята реалност на клиента, а му помагам да намери отговори във вътрешния си свят.
⚜️3. Аз съм „обущар с ботуши“.
Самата аз постоянно се развивам и работя върху себе си! Не лежа на стари лаври.
⚜️4. Действам само в рамките на психологията.
Без гадания или предсказания по време на терапия!
⚜️5. Не се вживявам в ролята на психолог. Аз съм човек и подхождам към теб от моя опит с персонално човешко подкрепящо отношение!
☝Ето заради тези мои правила съм експерт.
Запази своя час за лична среща с мен!👇
✍️Записване на ЛС или email:📩galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар