вторник, 2 април 2024 г.

Днес реших да си направя един експеримент. 😀

Направих си профил в международен сайт за запознанства. Разбира се, както предположих, така и стана - по 100 съобщения в минута!

😱😂
Чужденците са различен типаж що се отнася до подход, комуникация, отношение и прочие… Обаче един българин също ми писа.🤷‍♂️😅
Скъпи мъже, много Ви моля да имате повече отношение и самочувствие в общуването си с нежния пол, особено, ако имате сериозни намерения, както заяви господина, който ми писа. Ето и бързия разговор:
Той: - Здравей
Аз: - Здравей!
Той: - Емо съм аз
Аз: - Виждам, пише го на профила ти.
Той: Какъв мъж си търсиш?
Аз: - Нищо и никой не търся, това е експеримент.
Той: - Извинявай, че те притесних, но си много красива
…….
Разбира се аз прекратих комуникацията, защото не ми е интересно. Моя експеримент нямаше за цел да си търся мъж и затова бях откровена с него. Но запомнете:
Скъпи дами, от Вас зависи как ще протече запознанството, връзката, отношенията Ви! Затова трябва да имате умения за комуникация, за презентация на себе си, по начин, по който да сте интересна и мъжът да иска и още и още да общува и да Ви познава!
‼️Затова Ви давам САМО ОЩЕ 24 часа на бестселърите на месец Март: 👇
✍️Записване на ЛС или email: 📥galina.consults@gmail.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар