вторник, 2 април 2024 г.

Пет причини да тренирате с мен! 😱

Всекидневно получавам комплименти, писма, смс - и, директни суперлативи за моята форма и външен вид. Това ми дава основание да Ви кажа: Заповядайте да тренирате с мен!

🤗
✅1. Аз не съм просто човека, който води някакво групово занимание във фитнеса. Аз съм дипломиран треньор от Национална Спортна Академия “Васил Левски” гр. София! 😱
✅2. Аз съм много добре обучена да обучавам хора! Академията НСА дава отлична подготовка и компетенция да нося отговорност за своята група! 🤗🔝
✅3. Притежавам умения, както и над 22 - годишен опит да преподавам, тъй като имам завършена и бакалавърска степен по педагогика! 🎓😉
✅4. През 2013 година вземах най - високото спортно отличие и златото на България - Шампион по латиноамерикански танци WDSF International! 🏆🥇💃🏻
✅5. Работата ми в телевизията ми даде перфектни прецентационни умения, затова моя стил на преподаване и водене няма еквивалент! 🎬®️
⚜️Заповядайте на една различна Dance Fit тренировка с мен! 🥰
Днес 02.04. от 19:15 часа в Пулс фитнес Стара Загора! 😉
Ще Ви помоля да “букнете” своето място в залата на приложението на фитнеса.
‼️ВНИМАНИЕ! Ако “букнете” три пъти място и не дойдете на тренировка, достъпът Ви ще бъде ограничен за ТРИ месеца!!!
Очаквам Ви! 😜
С обич Галина ❤️



📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар