събота, 9 март 2024 г.

В навечерието на моя имен ден искам да споделя нещо с Вас! 🥰

🌟Какво прави една уверена жена, когато й липсват пари.
Тя мисли как да ги спечели.🥺
😞Какво прави жена, която не цени и не вярва в себе си?😩
Тя мисли как да спести пари и да „затегне колана си по-здраво“.
🌟Какво прави една уверена жена, когато връзката й с мъж приключи?😢
Тя се оставя на самотата, паузата и се надява, че след време ще дойде достоен мъж, с когото ще бъде щастлива.
😞Какво прави в този случай една жена с ниско самочувствие и самооценка?😣
Тя е в паника, в страх да не остане сама. Затова тя се хваща за първия срещнат или се опитва да съживи връзката с бившия си, дори ако той се е държал недостойно към нея.
👉Всичко се решава от нашите нагласи и отношение към самите нас.
Зарова Ви подарявам нагласи, с които да промените живота си! 😱
❗Заслужавам най - доброто по право на рождение! 😊
❗Аз съм достойна! ☺️
❗Аз съм най-добрата! 😌
❗Аз Мога! 💪
❗Готина съм!
❗Аз съм любимката на Създателя! 😇
❗Аз съм ценностна! 😍
Ела за още практики и техники на моя нов Мастер Клас на 13.03! 👇
✍️Записване на ЛС или email: 💌galina.consults@ gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар