четвъртък, 14 септември 2023 г.

Аз: Здравей Боже.

Бог: Здравей ...

Аз: Разпадам се…Можеш ли да ме събереш отново?
Бог: Предпочитам да не го правя.
Аз: Защо?
Бог: Защото не си пъзел.
Аз: Ами всички парчета от живота ми, които се разпадат?
Бог: Остави ги там за известно време. Те неслучайно паднаха. Остави ги там за известно време и след това прецени дали трябва да си вземеш някое от тези парчета обратно.
Аз: Ти не разбираш! Аз се разпадам!
Бог: Не, ти не разбираш. Ти се превръщаш в нещо различно, развиваш се. Това, което усещаш, са болки на растежа. Отърваваш се от нещата и хората в живота си, които те задържат. Парчетата не падат надолу. Парчетата се наместват.
Отпусни се!
Поеми дълбоко въздух и остави нещата, от които вече нямаш нужда, да паднат.
Спри да се вкопчваш в парчета, които вече не са за теб. Нека падат. Пусни ги.
Аз: След като започна да правя това, какво ще ми остане?
Бог: Само най-добрите парчета от теб.
Аз: Страхувам се да се променя.
Бог: Непрекъснато ти казвам: ТИ НЕ СЕ ПРОМЕНЯШ! ТИ СТАВАШ!
Аз: Кой ставам?
Бог: Ставаш такъв, когото те създадох! Човек на светлината, любовта, милосърдието, надеждата, смелостта, радостта, милостта, благодатта и състраданието.
Направих те за много повече от онези повърхностни парчета, с с които реши да се окичиш, и за които се вкопчваш с толкова много алчност и страх.
Нека тези неща паднат от теб.
Обичам те!
Не се променяй!
Стани!
Не се променяй!
Стани!
Стани този, който искам да бъдеш, когото създадох. Ще продължа да ти повтарям, докато си спомниш.
Аз: Ето още едно парче.
Бог: Да. Нека бъде така.
Аз: Значи ... не се руша?
Бог: Не, но ти рушиш тъмнината, като зората. Нов ден е.
Стани!!
Стани това, което всъщност си!
Джон Роден
“Хей Боже. Хей, Джон.”

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар