сряда, 2 ноември 2022 г.

Любими,

Много често вие се оправдавате, самите не си вярвате и се самосаботирате!

😱
Затова ще ви подаря няколко вълшебни афирмации: 👇
Повтаряй след мен:
- Призовавам цялата си енергия обратно към себе си. Освобождавам се от необходимостта другите да ме виждат по удобен за тях начин!
- Вярвам, че съм господар на моя собствен свят и по този начин поемам пълната отговорност да обичам и зачитам себе си, мнението си и нуждите на моето тялото!
- Доверявам се на себе си и се вслушам само в мен, за да правя своите осъзнати избори!
Това са целебни и много отговорни думи, с които използвате своята енергия за своите цели и нужди!
🛑Част от тези вълшебни за тялото, ума и душата вярвания използвам в моите констелации.
✍️За констелация с мен пишете на ЛС или на email: 📧 galina.consults@gmail.com
🛑Само с предварително записване!
📣 Скоро започваме и триседмичния маратон “Щастливо тяло, щастлиив ум”!

С обич
Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар