вторник, 7 юни 2022 г.

Хайде да поиграем любими! 😊

Знам, че обичате тестове, затова днес направете този тест и ще проверите дали притежавате харизма!

😱
®️Сложете си по 1 точка на всяко съвпадение: 👇
1. Винаги се стремя да изглеждам модерно облечена във всяка ситуация.
2. Смея се за да ме чуват отдалече.
3. Склонна съм да обръщам внимание на много дребните детайли.
4. В телефонен разговор крия чувствата си.
5. Готова съм за всяка ситуация.
6. Приятелите ми ме наричат “Гугъл”.
7. Правя подробни списъци със задачи.
8. Имам упорито желание да доведа до съвършенство започнатото.
9. Често чувам мнението, че мога да стана добра актриса.
10. Винаги правя подробни планове и стриктно ги спазвам.
🔴 Ако имаш под 5 точки, ти НЕ притежаваш харизма! 😫
🔴 Ако имаш повече от 5 точки, ти НЕ си харизматична, а перфекционистка! 😱
Както знаеш, перфекционистите не само, че никога не са харизматични, а са досадни и ги избягват! 😢
👉 Но аз имам решение за теб! 👇
✅ ПОСЛЕДЕН ШАНС ДА СЕ ВКЛЮЧИШ! 👇
👉Вълшебна мандала танц Код: Женска Харизма! 🌟💯🔝®️
👉 Утре /сряда/ 08.06 от 19 бг! 😱
✍️ Пиши на ЛС или на email: 💌galina.consults@gmail.com
👉НЯМА ВРЕМЕ! ⏳
Очаквам те!
С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар