вторник, 3 август 2021 г.

 Има ли алгоритъм за връщане на желанието към живота?

🤷🏻‍♀️
Има! 👇
🤦 Случва се така, че сме попаднали в трудни ситуации, от които не се вижда изход. Това означава само едно, че в този момент тялото и умът ни са в състояние на страдание и пълно неразбирателство, какво да правим с всичко това.
💃 Аз определено съм “ЗА” хората да излязат от тази ситуация. Затова искам да споделя с вас алгоритъма или по скоро етапите за това.👇
✨😱1. Трябва да се изплаша!
Какво да направим!?🤷🏻‍♀️
❗️Разклатете глава, покажете на мозъка, че Вие контролирате мислите си ги пратете в миналото, където всичко е останало.
След като признаете, че нищо само по себе си не решава, че принцът не скача сам за да Ви спаси, феята кръстница няма да пристигне, ако не я повикате - тогава ще започне процеса на намиране на решения, тогава ще започнете да действате.
✨ 2. Отговарям си честно на себе си какво искам.
❗️ Тук е много важно да бъдете абсолютно честни пред себе си!
Каква промяна искам? Какво съм готов да направя за това? Или съм съгласен да остана в това хронично отрицателно състояние и да приема, че животът ще бъде свеж, но ме за мен…
✨ 3. Изплачи се!
❗️ Плачи, но си дай срок колко ще плачеш!
Изрази недоволството си, говори, изтанцувай го!
Но внимавайте много!!! Не бъркайте недоволството със самосъжалението!
Ето вашата задача: целта е, не да се самосъжалявате, а да се очистите, да бъдете свободни.
✨ 4. Отново да отговоря какво искам, на какво съм съгласен.
❗️ След периода на пречистване, мислите са други!
Ако отговорът е: ′′ Готов съм да действам, готов да продължа напред ", тогава ще сте готови и да преминете към следващата точка.
✨ 5. Започнете да вграждате умения, които ще дадат енергия и ще върнат страстта към живота.
Как! 🤷🏻‍♀️ Самодисциплина - ето как!
Много е трудно да го направиш сам, имаш нужда от вдъхновяваща среда - хора, които ще подкрепят и искат същото, което и ти.
💫 Най-лесният начин е да намерите същите заредени хора и силен треньор, от когото едновременно изпитвате любов и мощна енергия.
🛑 Аз ти предлагам всичко това на намалена цена само през август! 💴
💰 Спести до 40% и се запиши за консултация с мен!
✍️ Запиши се на ЛС или email: 📩galina.consults@gmail.com
💫 Когато видите и други хора да споделят резултатите си, тогава отново имате вкус към живота, искрата се запалва! 🌟
Не се търкаляй в блатно състояние!
🧚‍♀️ Действай!
С обич
Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар