петък, 4 октомври 2024 г.

Никога не съм плащала за последователи в нито една социална медия! 😱

Никога не съм давала една шапка пари на организации за да бъда жена/психолог/ на годината/петилетката…
На мен фейка и измислените награди не ми дадат удоволствие, за разлика от истинския блясък от щастие в очите на хората на които помагам да имат истински щастлив живот и успех! ☺️
Аз съм и ще бъда такава, каквато съм - истинска, неопорочена, неординарна!
На това уча и моите момичета! 😊
Ние нямаме възможността да избираме своите родители, нито роднините си, нито държавата, в която да се родим, нито времето, в което да се родим…
Обаче имаме уникалната възможност да изберем приятелите си и хората, които да бъдат до нас, а това повярвайте ми е равносилно на семейство. Подбирайте ги умно!😜
Аз винаги ще бъда зад Вас! На Ваша страна!
И никой не може да промени мнението и позицията ми!
Просто ми се доверете! Малко хора ще Ви предложат истината и ще стоят зад гърба Ви!
Е, аз съм от тях!
Бъдете чистоплътни в отношенията си! Не изневерявайте на себе си!
Развивайте се и работете над себе си със или без моята помощ!
Разбира се с мен е много по - лесно, защото аз знам кратките пътища!
Вие само работете и вярвайте в себе си!
Това винаги се възнаграждава!
Последно предложение за истинска промяна и по - качествен живот:
С обич Галина ❤️

Няма коментари:

Публикуване на коментар