петък, 27 септември 2024 г.

🆘🆘🆘

 “Онзи ден отидох да разбия вратата на апартамента на бившия ми съпруг. честно казано? Той го заслужава

😂 Той майсторски знае как да ме изнерви.
Например, този път той започна да ми се кара, че нямам парцал в новия си апартамент. Е, дойдох при него за това 😁
Като цяло имаме добри отношения, грижи се за дъщеря ни, но понякога той се вбесява и се опитва да ме контролира за всичко. Изглежда, че е досаден, но не ми е ясно как да живея без него.”
Това ми е написала една жена на моя мейл с молба за съвет!
Познато ли ти е?😡😫
❌Стига тича след мъжа! Стига му се моли!
Стига си търпяла обиди и лошо отношение!
И сега искам да ви подкрепя, затова реших да направя само днес разпродажба 🥳
Грабни сега пакет Септември! Защото го заслужаваш! 👇
✍️Пиши на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance




Няма коментари:

Публикуване на коментар