вторник, 3 септември 2024 г.

Скъпа, Галина, твоите знания и техники, които ни предаваш са 10 пъти по-уникални, отколкото съм предполагала. Защо никой не знае за тези неща, защо ни съветват всичко наобратно, чрез подчинени на Егото тактики...

 Днес цял ден посветих на този семинар и церемонията си. Вярвам на 1000% в манифестирането и завихрянето на енергията по този начин. Дори си извадих сватбената рокля и годежния златен пръстен, които съм си взела точно за такива техники.

Моята церемония е обсипана с любов, взаимност, меден живот, предложение за брак и предложение за градене на семейство (никакви лимони!). Всичко това, под благословията на богинята на любовта Афродита (Венера Милоска). Избрах бонбони "Моцарт", за да бъде съвместния ни живот красив като песен, създадена от привидно несъвършени хора, но съвършени един за друг! Когато изяждах ябълката 🍎, която подарих в знак на любов на моя любим, стоящ от дясната ми страна, паднаха 2 семки и си ги нарекох, че това са двете ми мечтани деца, родени от нашата приказна любов!
Да бъде!
Благодаря ти искрено!
От семинара най- съм впечатлена от Закона чрез смесването на архетипите и 4-те нива..., както и това, че трябва да мислим какво събуждаме емоционално в него, а не да мислим ние как се чувстваме. Кой да знае това...
Блсгодаря от сърце! 🙏


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар