четвъртък, 8 август 2024 г.

Защо НЕ се сбъдват желанията ти?! 😱

 Ето ти някои основни инструкции!

😜🦁
Haпиши cи желанията! ✍️
Cилaтa нa тpитe ocмици щe ти пoмoгнe дa засилиш нaмepeниятa cи. Но има условия!
Стъпки за сбъдване:👇
1️⃣ Трябва да са само в положителна форма, без НЕ и отрицателни частици.
2️⃣ Трябва да бъдат в сегашно време, все едно вече е факт!
Например: Аз имам живо и здраво дете, а не Аз ще родя живо и здраво бебе... защото може да родя, но може да не е това и не сега!!!)
3️⃣ Трябва да бъде в първо лице единствено число!
НЕ пишете желания от типа на - искам повече енергия, щастие или друго абстрактно желание!
Най-важното за сбъдване на едно желание е да е заредено с енергия и емоция!
Много пъти съм работила с жени, които искат неща за да бъдат приети от обществото - искам нова кола, нов телефон, или 1 000 000 евро🤑...
НО ако напишете - искам нов красив дом, в който да ме будят сутрешните лъчи, а моя любим да ми прави ухайно кафе и да имаме много щастливи моменти заедно. Да има огромна гардеробна! И всичките ми маркови дрехи да са закачени и подредени по закачалките в азбучен ред! Да има витрина за бижутата, за чанти и за обувки! Да има две големи бани с размерите на всекидневна, за да мога сутрин да си танцувам в тях, докато си мия зъбите!
Да има и два гаража в подземния паркинг ще е просто вълшебно! Така винаги чисто новата ми кола🚘 (марка, година, модел) да е суха когато вън вали!
Ако слизат и до асансьора, за да мога лесно да нося покупките си, ще е безценно!
Ооооооо колко ще е хубаво!🥰
Е, намирате ли разлика в моето емоционално желание! 😜
А усетихте ли енергията ми в него?!
За повече сбъднати желания ние ще работим на 21.08. на моя пилотен уебинар:
Очаква те тайна чаена церемония! 😱
Какво и много други подаръци и изненади!
Какво чакаш още! 🤷🏻‍♀️
✍️Записване на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар