сряда, 28 август 2024 г.

Винаги имам и получавам каквото желая, защото съм родена с късмет! 😊

 Аз съм любимката на Бог!

😇
Всичко идва при мен в най - правилното време! 😜
Вселената винаги има ресурс за мен! 🥰
Аз съм истински щастлива и благословена!
Всички ме обичат и искат да бъдат в моята компания! 😉
Всичко се случва за мое добро и за висшето добро на цялата Вселена! 🌏
Аз съм в мир и хармония със себе си и заобикалящия ме свят! 😍
Всичко с мен е наред и винаги Бог бди над мен и ме закриля! 🙏
Това Не са афирмации за по - добър живот! Това е моят живот! 😱
Аз живея по този начин!
А при теб как е! 🤔
Мъчиш ли се? 😫
Трудно ли ти е? 🥲
С огромен труд ли постигаш мечтите си? 😣
Тогава имаш нужда от моята помощ! 😊
Знаеш ли защо? 🤷🏻‍♀️
Защото полагането на твърде много усилия те държи в ниските вибрационни честоти.🫢
Така се отдалечаваш от желаното, защото се движиш срещу потока и все едно тичаш, но наобратно!😧
Защото ако не си в потока, отдалечаваш всичко от себе си - хора, ситуации, събитя!
Лекотата те издига на високочестотните нива! Така пътуваш в потока на желаното! 😱
❤️ Само така следваш пътя си! 🙄
Само така можеш да се насладиш на всичко красиво от живота! 😯
Искаш и ти ли? 😇
Тогава моят продукт БЕЗ ЕКВИВАЛЕНТ В България е за теб! 😱
✍️Записване на ЛС или em: galina.consults@gmail.com
Очаквам те с нетърпение!
Ти мен също! Защото мога да променя живота ти! 😱
И това е напълно доказуемо! ☺️
С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар