вторник, 23 юли 2024 г.

След мен всичко бледнее!

 Да, няма незаменими хора, но има незабравими!

Аз съм от вторите!
Оставям вкус и послевкусие!
Особено остатъчния вкус от мен, той е незабравим!
Ако не ме ценят, остават без мен! И тогава започва моето послевкусие!
Пълзят и се молят! За вниманието ми се борят!
Но вежнъж който не те оцени, върнеш ли се ще те унизи!
Имайте характера, смелостта и куража да оставяте послевкусие след себе си!
Но затова разбира се, първо трябва да оставите ярък, ослепителен и неустоим вкус!
Бъдете искрени и чисти!
Бъдете ярки и зашеметяващи!
Бъдете безсрамно уникални!
В противен случай, бързо ще Ви забравят…
Виждам това всеки ден у хора, които се насилват да бъдат нещо…
Но как да бъдеш нещо, което не си?!
Съдбата обича смелите!
Нека след Вас всичко да бледнее и простее!
Бъдете безсрамно незабравими!
Бъдете очарователно неустоими!
За мен говорят с години!
Сбутват се откъдето мина!
Вдигам им адреналина! 😜💯

Няма коментари:

Публикуване на коментар