вторник, 25 юни 2024 г.

ЗАЩО НЕ РЕАГИРАМ НА ВСИЧКО?

 Научих се, че не трябва да реагирам на „всичко“, което ме притеснява.

Научих се, че не е нужно да наранявам онези, които ме нараняват или обиждат.
Знам, че енергията, която ми е нужна, за да реагирам на всяко лошо нещо, което ми се случва, ме изтощава и ми пречи да видя другата добра страна на нещата в живота.
Научих се, че това, че не реагирам, не означава, че съм добре с нещата, това просто означава, че избирам да се „издигна“ над тях.
Избирам да бъда „по-големият“ човек.
Избирам своето „спокойствие“, защото това е, от което „наистина“ се нуждая. Нямам нужда от повече драма. Нямам нужда от хора, които да ме карат да се чувствам сякаш не съм достатъчно добра, това са те, не аз.
Знам, че реагирането на неща, които ме разстройват, дава на някой друг власт над „моите“ емоции.
Не мога да контролирам какво правят другите, но мога да контролирам как реагирам, как се справям, как го възприемам и „колко от това“ искам да приема лично. Знам, че през повечето време тези ситуации не казват нищо за мен и много за другия човек.
Знам, че дори и да реагирам, това няма да промени нищо, няма да накара хората внезапно да ме обикнат и уважават, няма магически да промени мнението им.
Понякога е по-добре просто да оставиш нещата така, ако не ме харесват, нека си отидат.
С обич Галина ❤

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар