вторник, 21 май 2024 г.

🎁 12 утвърждения за раздаване на подаръци

Момичета, подготвих ви нови утвърждения 💕

Изберете няколко, които резонират най-много с вас, и ги повтаряйте всеки ден.

Опитайте се да ги усетите с тялото си. Можете също да го поставите на скрийнсейвъра на телефона си например.

✨Леко и с благодарност приемам всичко, което ми се дава.

✨ Изпитвам голямо удоволствие, когато ми правят подаръци.

✨ Приемам подаръци с радост и благодарност.

✨ Заслужавам подаръци по рождение.

✨ Заслужавам подаръци от света и от мъжете.

✨ Заслужавам всички благословии на света.

✨ Знам какво ми дава Бог чрез хората, затова с благодарност приемам даровете му.

✨ Роден съм за всички благословии на света.

✨ Моят свят винаги се грижи за мен.

✨ Аз съм жената, която искаш да подариш.

✨ Винаги съм отворена да приемам подаръци от света.

✨ Позволявам на мъжете да ми помагат и да ми правят подаръци.

‼️Ако искате наистина да се радвате на мъжката щедрост, не пропускайте  ФОРМУЛАТА ЗА МЪЖКАТА ЩЕДРОСТ на топ събитието от пакет Май:👇

⚜️29.05. Masterclass: Как да отключим мъжката щедрост?💵🤑

✍️Записване на ЛС или email 💌galina.consults@gmail.com 

С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар