вторник, 9 април 2024 г.

Днес официално поканиха баща ми да бъде назначен на пост - съветник на един от министрите на служебното правителство! 😱

Той отказа! Да! Точно така, отказа, но с бетонна аргументация защо не приема така съблазнителния пост!

😳
Няма да навлизам в подробности…
На това е научил и мен!
Хубаво е да знаете кога да откажете!
Но това се получава само ако знаете своята цена и стойност.
Ако имате мъдростта да разберете, че изкушенията са неразумно изпитание. А не като 90% от банално мислещите - Да се отдадем на изкушенията! А можете ли да платите цената?
Това е инфантилно мислене и Ви забива надолу!
Ето давам и аз на хората, които работят с мен на моите консултации, уебинари, семинари!
⚜️Ако искате да бъдете истински ценни - научете се да цените себе си!
Ако не знаете как - давам Ви последен шанс да се запишете за екслузивния ми Мастер клас утре 10.04. Masterclass: Жена - Мечта! 👩®️
✍️Записвай се на ЛС или email:📩galina.consults@gmail.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар