събота, 20 април 2024 г.

Винаги съм казвала, че имам уникален организъм! 😉

Каквото и да се случи, бързо се възстановява, бързо оздравява, бързо се адаптира! 🔝

От години не ям нищо бяло - захар, хляб, сладки, млечни продукти, ориз и прочие…Тренирам от 5 - годишна! 💪Познавам перфектно всяка клетка в мен и я обожавам! И тялото ми усеща моята любов и ми се отблагодарява със същото!☺️❤️

Обаче знаете ли как говоря За себе си и На себе си? 🤔

Винаги с любов, с нежност, с красиви думи! 😱

И винаги каквото кажа - става и всичко ми се получава! 😊

Защо? 🤷‍♂️

Защото живея през удоволствието! 🥰

Искаш ли да науча и теб? 😉

⚜️Очаквам те на моя Мастер клас на дата Портал 24.04. 😱

🔝Masterclass: Пробуждане на Женствеността! 🍀🌸🏵🌺 

Само когато си в своята женственост, само когато се познаваш, само когато се обичаш, тогава можеш да получаваш с лекота, всичко което визуализираш!😜❤️🥰

Записвай се! 👇

✍️Записване на ЛС или email 💌

galina.consults@gmail.com 

⚜️Очаквам те! Ела с мен! 

С обич Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар