неделя, 7 април 2024 г.

Отношението ражда отношение! 😱

Виждам го всеки ден в общуването си с различни хора - в лични консултации, на уебинари, в танцовата зала, на случайни срещи, събития, на места, на които дори не съм подозирала… Бензиностанции, ресторанти, таксита… Да! Когато даваш специално отношение и любов на хората, те също ти го дават!

Хората винаги помнят доброто отношение!
Днес в залата на Pulse Stara Zagora на моята тренировка Dance Fit , дойде една много приятна дама, която ми каза, че чула за мен от колежка в “Люлин”, а след това ме е препоръчал и маркетинг мениджър!
Останах толкова приятно изненадана!
Много е хубаво, казвам Ви!
Живяла съм в различни градове и държави!
А колко струва да бъдем просто хора?!
Да проявяваме емпатия. Да приемаме и обичаме различните от нас!
Да им даваме същото специално отношение, дори да са коренно различни от нас?
Това е висша форма на личностно израстване!
В годините като специален педагог съм работила с много хора - със синдром на Даун, с умствено изоставане, хиперактивни, с афазия, с дислексия, с пирони в глезена, с вертижен синдром, с аутизъм, сляпо родени, асоциативни, с какво ли не… Но винаги отношението ми към тези прекрасни хора в моя живот е и винаги ще бъде еднакво - с любов и уважение! 🙏❤️
Помислете над това!

Няма коментари:

Публикуване на коментар