неделя, 7 април 2024 г.

Каква подлост!

Контролът над друг човек поробва не само него, но и теб! Не по-малко, понякога повече. Той/тя ще прави това, което е правил преди! Ще ще използвам лабиринти от натрапчиви изобретения. И до последно ще люлея крехкото си аз, поставено в адски ненадеждна люлка – против волята на друг човек! Говорите за бившия си и си гризете ноктите!

Но мисли, мисли? Какво да правим с тях? И него не мога да задържа!
Сега чети ВНИМАТЕЛНО! 😱
Всеки треньор не е учебник, но той стои в бутика на своя собствен живот.
Сами сте отговорни кой ще изберете, но всеки транслира своята картина за живота, която той само е преживял. Ако някой ти каже да просиш, да молиш - ок, но това не е моето, аз никога няма да го направя и няма да ви кажа и вие да го направите. Класата или куртизанката, всеки сам избира за себе си. Но ако ти се виждаш като куртизанка, тогава не слушай мен. За мен това е примитивно, затова всеки сам носи отговорност на кого да се довери и докъде ще стигне. Защото аз винаги съм била обградена от класни мъже и затова знам, че тези примитивни глупости не работят. Без да обиждам някой, всеки има право да говори каквото си иска, но те това са видели, те друго не знаят, това е всичко. Аз съм трансформиращ треньор експерт, защото аз самата съм постигнала това за себе си и за хората, които също постихнага своите резултати.
Вижте на личните постижения и преценете кой искате да слушате, защото на него ще заприличате. Ако ви учат на манипулации, тогава не се сърдете на треньора, той това може, сърдете се на себе си, че нямате правилна преценка и слушате манипулатори.
Затова аз ти предлагам нещо, което никъде не можеш да намериш!👇
⚜️ Великденски Пакет Април Про!🐣®️
⚜️Консултация + Констелация!
✍️Записване на ЛС или email: 📩galina.consults@gmail.com


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар