вторник, 9 април 2024 г.

Гледам 𝑫𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒔 𝑩𝒖𝒍𝒈𝒂𝒓𝒊𝒂 💃🕺

и се сещам за времето, в което аз бях съдия. Да, имаше и такъв период в живота ми… Като Шампион на България по спортни танци виждам една и съща картинка - треньора може да те забие и да те издигне!

За жалост колегите, които лежат на стари лаври - вицешампиони и прочие, така и не станаха добри треньори! Едно е да танцуваш, съвсем друго да обучаваш хората да танцуват! Това е основата на НСА "Васил Левски", София/National Sports Academy "Vassil Levski", Bulgaria, която съм завършила.
Не може в спорт, в който има двойка, да гледаш само себе си!!!
Все си мисля, че идеята на това предаване, не е да забие участниците, за да блеснат “старите величия”!
Не може да направиш хореография, да сложиш кофти движения на човек, на когото не му отиват! И това се вижда още на първа тренировка в танцовата зала!
За жалост аз познавам лично всички колеги в това шоу! Ами не се прави така! Не е редно да забиваш хора, които имат други силни таланти!
Преди години отказах да участвам в Bước Nhảy Hoàn Vũ. Именно защото познавам азиатската култура и традиции. Те нямат нищо общо с европейската злоба, надцакване, прецакване. И точно защото не исках да живея три месеца с хора, които на всяка цена трябва да изпъкнат, реших да пропусна…
Не! Благодаря! Титла си имам! Но нерви, стрес и драми “по български” не ми трябват!
Всеки знае цената си!
By the way любимец ми е Папи Ханс!
И все пак да не забравяме основното - Това е просто шоу! 😜

Няма коментари:

Публикуване на коментар