четвъртък, 11 април 2024 г.

10 утвърждения за женственост🔥

Момичета, подготвих ви нови утвърждения 💕

Изберете няколко, които резонират най-много с вас, и ги повтаряйте всеки ден.

Опитайте се да ги усетите с тялото си. Можете също да го поставите на скрийнсейвъра на телефона си например.

💋 Заслужавам пълно и приятно удовлетворение.

💋 Моята женственост е естествена и красива.

💋 Напълно приемам тялото си и неговите възможности за удоволствие.

💋 Заслужавам любов и страст във връзките си.

💋 Аз съм уникална и ценна.

💋 Освобождавам се от страха и се доверявам на инстинктите си.

💋 Отварям се за нови преживявания с чувство на радост и интерес.

💋 Привличам само партньори, които ме ценят и уважават.

💋 Изразявам своите желания и нужди открито и уверено.

💋 Моята сексуалност носи радост и удовлетворение както на мен, така и на партньора ми.

‼️За повече практики и техники Ви давам САМО 10 дни да си купите моя Masterclass: Жена - Мечта! 👩

✍️Записване на ЛС или email: 📩galina.consults@gmail.com 

С обич Галина ❤️



📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар