неделя, 7 януари 2024 г.

Галина, аз си записах целите за годината и щастливо се приготвих да чакам щастието.

Но го нямаше. Щом годината започна, веднага усетих нейната енергия. Съвсем различна, нова, мощна, но моята енергия си беше все същата. Това ми е написала една жена на лично съобщение.

Винаги съм била чувствителна към енергийните тенденции в космоса. И много добре знам, че годината ще бъде специална, но не за всеки!
Не обичам да чета прогнози и хороскопи, защото са твърде общи за мен, за мен е важно да го почувствам сама, да следвам отговора, който душата ми дава. Уловете вълната, помиришете вятъра на промяната, настройте се на пространството с мен!
Годината носи нещо различно сама по себе си, но не за всеки!
Реших да говоря с приятелка, която се интересува от китайска астрология.
Тя точно потвърди предчувствията ми.
2024 ще предостави много възможности за изява, влияние, реализация, пари. Това е година на активност и ще има много вдъхновение за действие.
Има само едно нещо, което има значение! ДА ДЕЙСТВАТЕ ПРАВИЛНО! Не пропилявайте всичко ☺️
Веднага почувствах вдъхновение и осъзнах, че искам да го споделя с вас.
Ето защо вече съм планирала събитието, с което ще дам старт на всичко хубаво! 👇
Какво чакаш? 🤷🏻‍♀️
✍️ Записавай се на ЛС или email: galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар