вторник, 28 ноември 2023 г.

✨12 позитивни утвърждения 😱

Момичета, подготвих ви нови утвърждения

❤️
Изберете няколко, които резонират най-много с вас, и ги повтаряйте всеки ден!
Опитайте се да ги усетите с тялото си. Можете също да го поставите на скрийнсейвъра на телефона си, например 😍
🌟От днес животът ми става още по-добър и по-красив във всяко отношение.
🌟Точно днес привличам изобилие и просперитет в живота си.
🌟Сега животът ми ми дава спокойствие и увереност.
🌟Животът ми е хармоничен. Аз съм в хармония с живота.
🌟Днес създавам и привличам най-добрите възможности за себе си.
🌟Позволявам си да живея, да обичам и да се наслаждавам на живота.
🌟В момента животът ми се променя към по-добро по магически начин.
🌟Живея в потока на късмета, успеха и просперитета.
🌟Всеки ден смело и лесно вървя към целите си.
🌟Днес създавам мир, хармония и радост за себе си.
🌟Имам всичко необходимо, за да бъда щастлив точно сега.
🌟Вълнувам се за новия ден и се фокусирам върху положителното и настоящето.
✍️Записване на email- galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

Всички права запазени © Galans Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар