събота, 2 септември 2023 г.

Притчата за щастието

Веднъж стара, мъдра котка лежала на тревата и се припичала на слънце. Изведнъж покрай нея профучало малко, пъргаво коте. Превъртяло се на салто покрай старата котка, после рязко скочило и започнало да тича в кръг. Котето паднало, станало и пак подгонило опашката си.

Защо си гониш опашката? — попитала мързеливо старата котка.
- Казаха ми, че моята опашка е моето щастие. Ако си хвана опашката, ще хвана и щастието си. И така тичам вече трети ден след моята опашка. Но той продължава да се изплъзва.
Старата котка се усмихнала и казала:
- Когато бях млада, също ми казваха, че в опашката ми е моето щастие. Дълго тичах след опашката си и се опитвах да я хвана.
Не ядох, не пих, а само тичах след опашката. Падах изтощена, ставах и отново се опитвах да хвана опашката си. По някое време се отказах и си тръгнах. Там, накъдето ми видеха очите. И знаеш ли какво изведнъж забелязах?
- Какво? – попитало учудено котето.
— Забелязах, че където и да отида, опашката ми върви навсякъде с мен. Щастието винаги ме следва. Където и да съм, моето щастие винаги е с мен. Просто трябва да запомниш това!
❗️ Вече имате всичко, за да се наслаждавате на себе си и на живота.
Вече имате достатъчно, за да изпитате тиха радост и благодарност.
Щастието, радостта не са външни обстоятелства, а вътрешен избор. И ние правим този избор всеки ден, всеки час, всяка минута.
За консултация с мен, пишете на ЛС или е-поща:galina.consults@gmail.com
С обич Галина ❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар