неделя, 19 март 2023 г.

Струва ми се, че все още има доста хора, които приемат всичко като съдба или въпрос на късмет!

Истината е, че това е по-скоро оправдание, отколкото основателна причина да не поемете отговорност за своя живот, развитие, брак, щастие, кариера, отношения.

🫣
Всичко в живота ни е въпрос на наша отговорност и желания на вземем живота си в ръце.
Все още виждам хора, които са склонни и предпочитат да се примиряват, отколкото да променят свои навици и начина си на живот! 🤐
И когато ме попитате Галина от къде да започна?! 🤷🏻‍♀️
Аз ще ти кажа: Започни още днес…от любов към себе си!🫵❤️
Потърси ме за консултация! Защото аз знам алгоритъма! 😉®️💯
✍️ Пиши ми на ЛС или email: 📧galina.consults@gmail.com
Красива неделя!
С обич Галина! ❤

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар