неделя, 11 декември 2022 г.

Ден преди моя рожден ден… ✨🤗🎊

Обикновено хората си дават равносметка за годината едва в края й.

Днес, по моя традиция отново ще го направя. 🤗
⭐️ Благодарна съм, че в моето семейство всички са живи и здрави, имам най-прекрасните родители, дъщеря и любим!
⭐️ Благодарна съм, че изградих истинска връзка със стотици хиляди доволни клиенти от различни места по цял свят!
⭐️ Благодарна съм, умея да вдъхновявам хората и заедно вървим по пътя на своето личностното развитие!
⭐️ Благодарна съм на всички мои последователи, които тази година се увеличиха драстично!
⭐️ Благодарна съм, че имам възможността и знанията да променям живота на хората!
⭐️ Благодарна съм, че мога да давам стойност и качествена дълготрайна промяна на тези, които ме търсят с моята помощ и съвети!
⭐️ Благодарна съм на всички, които са зад мен и ми помагат да раста и да се развивам!
⭐️ Благодарна съм на Бог за всички чудеса, които идват в живота ми с огромна лекота!
⭐️ Благодарна съм, че успях да създам трансформиращи авторски програми, събития, статии и проекти, които са единствени по рода си и нямат еквивалент!
⭐️ Благодарна съм, че работя, това, което обичам и творя!
⭐️ Благодарна съм, че се занимавам с неща, които ме карат да се чувствам пълноценна и щастлива жена!
⭐️ Благодарна съм на всички Вас, за любовта и подкрепата, за всички нови познанства със страхотни и достойни хора!
Понеже съм родена на запомнящата се дата 12.12 - благодарностите също са 12! 🤗
Обичам ви любими! 🙏
С обич Галина
❤️❤️❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар