петък, 16 декември 2022 г.

Стани приятел с дискомфорта! 😱

Много често ме питате: Галина, от къде да започна? 

🤷🏻‍♀️

Това, което много често ми прави впечатление на моите лични консултации е, че вината и страхът са най – мощните Ви саботьори в живота! 😣🫣
👉Например водени от „синовен“ дълг или „дъщерен“, Вие се отказвате от себе си и продължавате да се изтощавате в ненужни грижи, забравяйки себе си, без дори да се запитате: А има ли място в този живот и за Вас?!☹️

Има! 👇

Но, стани приятел“ с дискомфорта!🤝

Да, знам! Много е удобно да сте в зоната си на комфорт, но тя е измамна! Дискомфортът е Вашият шанс за растеж и личностно развитие. Оставайки в комфорта, Вие само ще очаквате промяната, но тя никога няма да дойде! Освен това, винаги ще отстъпвате и ще си измисляте оправдания! Това е Вашият илюзорен свят, напуснете го! 😳

Ето ти две бързи “тикчета”: 👇

📌Поемете отговорност само върху Вашите нужди!
📌 Научете се да казвате здравословната думичка „НЕ“!. Казвайки „Да“ на другите, казвате „Не“ на себе си, вече съм споделяла с Вас това. И не, не се чувствайте неудобно, това е Вашето извинение да не направите опит да кажете „НЕ“🙅‍♂️

🛑 Всичко това е процес, потърсете моята помощ за бързи резултати!

🎁 Подарете си най – добрия подарък: 👇
Инвестирайте в себе си! ⭐️

👉Грабни своя подарък ПРОМО - консултация и констелация с мен!🎁

👉За лична консултация с мен:👇

✍️Запазете своя час на ЛС или на email: 📩
galina.consults@gmail.com

С обич
Галина ❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар