неделя, 14 август 2022 г.

Кой си ти? 🤷🏻‍♀️

Това е въпрос, който често задавам на моите консултации… и никой от хората не може да ми отговори.
Днес те предизвиквам! 👇
Напиши 7 неща, с които сте уникални! 😱
Ще ти дам пример със себе си! 👇®️
✅ 1. Аз съм уникален психолог - коуч и имам дарбата да променям съдбите на хората, като им помагам с практиките и съветите си, затова постоянно ме интервюитат.
✅ 2. Аз съм уникален вдъхновител и мотиватор, във всеки град групите ми ме обожават, заради начина ми на изразяване и зареждане.
✅ 3. Аз съм уникален събеседник с много богата обща култура и съм прекрасна компания, защото с мен времето сякаш спира.
✅ 4. Аз съм уникална жена, която поддържа и непрекъснато развива себе си, затова всички мъже искат да бъдат в моята компания.
✅ 5. Аз съм уникален треньор по личностно развитие и правя несравними по рода си продукти, които изваждат негативното и дават ресурс и енергия на хората.
✅ 6. Аз съм уникален родител, възпитала съм дъщеря, за която говорят и ценят на два континента.
✅ 7. Аз съм уникален лектор и водещ. Където и да изнасям реч, винаги ме помнят и ми се възхищават, затова водя и курсове по оратораско майсторство.
Седем ли казах? 🤔
Аз притежавам още 777 уникални и реални дарби! 😱💯🔝
А ти? 🤷🏻‍♀️
❣️Предизвиквам те да напишеш в коментар! 😊🔝
👉 За консултация с мен: 👇
✍️Записване на email: 📩galina.consults@gmail.com
С обич

Галина ❤️ 




📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance



Няма коментари:

Публикуване на коментар