понеделник, 15 август 2022 г.

Честита Богородица любими! 😇

Честит празник на всички, носещи святото име Мария!

🥰
Майка Богородица е закрилница на децата, на семейството, затова днес повтаряй след мен тези слова: 👇
Тези думи ще окажат положително въздействие върху трудностите в живота ти!
🌟 Аз мога да създавам лесно, просто и бързо желаните промени!
🌟 Аз се настройвам за лекота!
🌟 Аз избирам със сърцето си!
🌟За мен е възможно да получа. Отварям се за получаване!
🌟 Аз живея в състояние на радост и удоволствие!
Да бъде така! 🙏
✍️ За консултации с мен пиши ми на ЛС или на email: galina.concults@gmail.com
С обич
Галина
❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар