събота, 14 май 2022 г.

Какво означава „да инвестираш в себе си“?

Ние мотивационните треньори често говорим за любовта към себе си, необходимостта да се инвестира в своето образование, здраве (включително психологическо), външен вид и т.н.

Инвестирането в себе си Ви позволява да увеличите собствения си личен капитал и да постигнете голям успех във всякакви начинания.
В същото време трябва да разберете, че можете да инвестирате в себе си не само пари, но и време.
Например, самообучението в безплатни курсове е точно времето, което се губи, а не пари.
Защо? 🤷🏻‍♀️
Защото с ментор е много бързо и лесно!
При мен идват много хора, които са се опитали сами с безплатни курсове да си решат проблемите.
Само че, не разбирате уловката. 😱
Безплатните курсове са “стръв” да купите скъпите. 🤨
Аз гарантирам промяна и трансформация още от първата консултация! 😱
Защо? 🤷🏻‍♀️
❗️Защото в дългогодишния си опит /над 20 години/ съм преминала през всички проблеми, за които ме търсите!
Разбира се инвестирала съм много в обучения!
❗️Не просто квалифициран специалист, аз идвам “от ринга”.
Знам какво точно да Ви дам за да ликвидирам проблема!
❗️Но не само това е моята уникалност, а както казват моите клиенти - знам точно и бързо кои “бутони” да натисна.
🔴 И още нещо много важно!!! 👇
❗️ Винаги казвам истината, дори и тя да не Ви харесва! Няма да Ви “баламосвам” за да вземете с мен и още и още консултации!!!😱
🔴 За консултация с мен е задължително предварително записване!
✍️ Записване на ЛС или на email: 📥galina.consults@gmail.com
С обич
Галина
❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар