сряда, 12 януари 2022 г.

Как да изберем правилния коуч? 😱
Коучинга стана доста популярна професия напоследък сред всички.
Забелязвам, че всеки се прави, дава съвети, къде полезни, къде безумни.
Истината е, че не може да станеш една сутрин и да си кажеш – ще стана „коуч“. Много хора напоследък пускат „тренинги“ или „менторски“ програми и много други хора се лъжат, че от тях става „коуч“. Те самите не са убедени дали стават за тази отговорна професия.
Разбира се това е маркетинг стратегия, така да се каже „скъп продукт“ на вече развили се в областта „ветерани“.
Но нека се върна на въпроса, за да Ви дам отговор. 👇
И така, на мен лично много жени ми казват, че усещат и виждат моята положителна енергия и затова избират да ми се доверят.
Има няколко основни неща, на които да обърнете внимание, когато избирате своя коуч. 👇
✅ 1. Съставете си впечатление за треньора.
Попитайте хората, които вече са ползвали неговите услуги. Много мои клиентки казват, че техни приятелки са ме препоръчали. Проучете отзивите, разгледайте какво пишат за този треньор хората. Гледайте лайв видеата, четете статитите му.
🛑 Внимание! Бъдете внимателни дали използва плагиатството!!! На моята официална странница и сайт, плагиатството е абсолютно забранено! Всички мои статии и текстове са авторски и са защитени от закона за авторското право! Проверете оригиналността на текстовете в неговия блог - професионалист от "говорения жанр" с добър опит трябва да говори за това, което прави със собствения си опит!
✅ 2. Забравете думата „коуч“ или треньор.
Усетете човека! Дали има достатъчен потенциал, дали е убеден в успеха на Вашето развитие. Дали Ви дава стойност и как се чувствате комуникирайки с него. Много „коучи“ не дават нито стойност, нито ресурс на своите клиенти. Разглеждат ги като "куче – касичка". Това нарушава всички закони на школата, която е завършил ако въобще е завършил, проучете и това. Да казваш едно, а да правиш друго е изключително непрофесионално!
🛑 Внимание! Не избирайте треньори, които не спазват принципа за конгруентност! Конгруентност означава, несъответствие между това, което Ви казва да направите и неговия начин на живот, тоест между димите му и поведението му!
Всички професионални треньори спазват това правило!
Например - казва Ви не яжте шоколад, защото е много вредно за здравето, а самия той изяжда по два на ден.
Или да има 5-6 развода зад гърба си и да Ви говори за дълги и щастливи отношения. Това е като танцьорка с един крак да Ви учи на ча-ча-ча!
✅ 3. Обърнете внимание на това дали е адекватен!
Слуша ли ви? Замисля ли се преди да Ви даде отговор? Следи ли с интерес какво му доверявате. Често мои клиентки са ми споделяли, че са ходили при други треньори преди мен и се оплакват, че са се прозявали с отегчение!!!
Взаимодейства ли с Вас? Или просто Ви слуша, докато не изтече времето...
Какви са неговите ценности? Отговарят ли те на Вашите?
Задава ли Ви въпроси, събира ли информация, създава ли Ви ситуация? Дава ли Ви друга гледна точна, модел, възможност?
Води ли Ви към ресурс?
Като треньор или по – модерно „коуч“, аз също ползвам понякога услугите на колеги, за съжаление съм попадала на такива, които не само, че не са ми дали ресурс, а са ми отнемали от моя собствен... Слава Богу, аз знам как да си го възвърна, но е много опасно да рискувате и да се предоверявате, предвид изключителния наплив на „коучи“ напоследък...
📌 Внимателно изберете своя треньор! Дори да сте объркани и да не знаете от къде да започнете, ако той е добър, ще Ви поведе и предразположи.
📌 С тази статия искам да внеса информация, а не да умаловажавам колегите си. Всичко, което пиша е от личен опит.
Никой няма да се осмели да напише подобна статия. Всеки ще Ви продава и ще Ви увещава, че е най – добрия!
📌 На мен ми отне над 20 години да бъда това, което съм! Затова смело и отговорно заставам зад всяка своя дума!
Аз живея и водя клиентите си по моя начин на живот.
Затова моите практики, техники, констелации и инструментарим са обект на плагиатство.
Но най – важното нещо, което да гледате е енергията на треньора!
Всичко може да се открадне и копира – енергията никога!
Като и никой не Ви предлага два часа, за да помогне максимално като мен! 🥰
И накрая - треньорът е огледало - В кой искате да се огледате? 🪞😉
✍️За лична консултация с мен:👇
Запазете своя час на ЛС или на email: 💌
galina.consults@gmail.com
с обич
Галина
❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар