вторник, 23 ноември 2021 г.

 Как да го накарам да ме обича?

🤷🏻‍♀️
Много често чувам: Галина, как да накарам мъж да ме обича? 😩
✅ Първо, но и най – важно е да знаете, че нищо не можете да направите или да получите, ако не знаете как да активирате и използвате неограничената сила, която е във Вас!
✅ Второ, ако търсите любов, тогава Законът за привличането е Вашият ключ към успеха!
✅ Трето разберете как работи този важен закон!
Наскоро имах консултация с едно момиче, което сподели с мен, че има всичко, но не е щастлива – има скъпи марки, Мерцедес последен модел, но няма любов. Носи „маската на щастието“. Още по – зле, каза: Че те всички около мен са така!...😱
Скривайки истинското си аз и слагайки маска, Вие привличате хора, които отразяват или допълват фалшивия образ, който представяте на света, и това затруднява намирането на партньор за цял живот.
А какво да правим? Какво я посъветвах аз?🤔
И така: 👇
1️⃣ Обичай себе си!
Конкретната жена имаше ниска самооценка, въпреки, че беше известен топ модел.
Освен това, тъй като отрицателното самочувствие резонира с отрицателни енергии, които отблъскват потенциалните партньори, важно е да се отървете от прекомерната самокритика. Например: тъпа съм, аз съм виновна, за нищо не ставам, в нищо не ми върви, нищо не правя като хората!
2️⃣ Постави в ред своите вътрешни убеждения!
Ако вярвате, че сте тъпи и вярвате, че това е така и всички около Вас са така и това е нормално, това означава, че Вашите убеждения не съответстват на това, което в действителност искате!
3️⃣ Анализирай коя си и какво точно мислиш за себе си!
Мислите, които подобряват душевното състояние, са положителни и ако настроението Ви спадне или станете апатични, значи сте завладени от негативизъм. Много е лесно! Ето защо, ако откриете, че мислите за нещо, което не е добро, просто обърнете процеса на мислене на 180 градуса и се фокусирайте върху положителните си желания.
В конкретния случай описах само една история, с която се сблъсках. Разбира се излезе, че момичето е приело модела на майка си и затова привлича мъже като баща си!
В констелация върнахме този метод и освободих пътя на моята клиентка за любовта. 🥰
🛑 Много е важно да потърсите помощ навреме. Понякога идвате след вече тежки депресии и паник атаки! Много често виждам как се самозалъгвате и оправдавате, вместо да действате! 🤨
🛑 Ако започнете да живеете най-добрия си живот точно сега, ще придобиете навици за цял живот!
📌Не губете време!
🛑Консултациите и Констелациите с мен се правят само с предварително запазен час!
📌Налични часове за месец декември! 👇
✍️Запазете своя час на ЛС или на email: 📩
galina.consults@gmail.com
с обич
Галина❤️
📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс



Няма коментари:

Публикуване на коментар