неделя, 7 ноември 2021 г.

 Приятели любими, не знам какво ми става, но ден без рими не минава.

Знам, че книга чакате от мен,
но всеки ден във рима е сътворен!
Това, което не знаете за мен,
Е, че мога с рими да се изразявам всеки Божи ден!
Преди да можех аз да пиша,
изразявах, туй, за което душата ми въздиша!
И тъй дете невръстно, неограмотено,
мойте рими майка ми записвала най - възхитено!
Едно 4-годишно хлапе,
със словото си служи,
преди училището да го създаде,
с думи да му услужи!
Години минаха безброй,
но дарбата връхлита ме като порой!
Така, че вместо книга с практики чудесни, май първо ще Ви подаря във стихове техники тъй лесни!
Кодирайте съзнанието си за любов, така ще сложите началото на цикъл нов!
И щом започнете да вярвате във него всеки ден,
Бог ще Ви дари с надежда живота обновен!
С много любов! 🥰
Всички права запазени! ®️
Планирам за първи път за Вас и медитации да сътворя във рими,
Така по- лесно ще бъдат от мозъка Ви усвоими! 😉
PS. Моля, пишете ми какво е Вашето мнение,
За мен е важно то, без никакво съмнение!
С обич
Галина
❤️


📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс




Няма коментари:

Публикуване на коментар