неделя, 10 октомври 2021 г.

Как да слушаме своето тяло!👂🧠🦷👅👀

Случвало ли Ви се е да трябва да направите нещо, но да не Ви се иска?
Да се насилвате, знаейки, че ще сте изтощени и неудовлетворени?!
Да искате да починете, вместо постоянно да търчите? Гладни, жадни, преуморени, но пак търчите?!

❗️Това е защото не умеете да слушате своето тяло!

❗️То е Вашият най - верен съюзник в приключението и предизвикателството наречено живот!

❗️Ако се научите да го слушате, но и да му говорите, Вие ще сте най - успешният “тандем” на света!

Ето и няколко съвета как: 🤷🏻‍♀️

 Вие изглеждате така, както мислите за себе си! 🧠Ако отделяте твърде много време за мисли, които предизвикват негативни емоции, тялото Ви започва да боледува! Защото скъпоценната жизнена енергия се хаби за тези мисли.
Когато мислите за радостни неща, Вие и тялото Ви разцъфвтявате и се подмладявавате!

 Вашите резерви и възможности са много големи. 😱Просто си повярвайте! Можете да се регенерирате, да възстановявате напълно. Можете да оздравеете, дори когато лекарите Ви слагат нелечима диагноза. Помогнете на тялото си с желанието и вярата в своите
възможности!

 Тялото Ви обича да “слуша”, но и Вие го чувайте! 👂Поне понякога го попитайте какво желае?! Ако се научите да се вслушвате в него, то винаги ще Ви отговори!
Но също така му и говорете! 👄

Но какво да му говорим?!🤷🏻‍♀️

🎁 Ето една малка практика от мен! 👇
Аз много говоря с тялото си и то винаги ме чува и ми се отблагодарява!
Кажете на тялото си:🗣 Аз много те обичам. И много ти благодаря, ти си най - красивото тяло в света! Благодаря ти, че винаги ми отговаряш и ме предупреждаваш! Благодаря ти, че бързо се възстановяваш! Аз те обичам безусловно!

❗️Тези и много други съвети давам на моите консултации. Виждам как телата на моите клиентки са блокирани от негативни мисли, от неумение да чувате своето тяло! Често те не харесват дори тялото си!

❗️ Всичко това оказва негативно влияние върху качеството на Вашия живот!

❗️ Всеки ден чета хиляди обратни връзки от хората, които променят живота и мисленето си с моите съвети и консултации!

🔴 Бъди и ти здрава, красива и щастлива жена!

🔴 Аз знам формулата! Потърси ме за помощ!

✍️ Запишете се за консултация с мен на ЛС или на email:galina.consults@gmail.com

С обич
Галина
❤️




📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance

Няма коментари:

Публикуване на коментар