петък, 17 септември 2021 г.

 Защо жена, която влага цялата си душа в мъж, винаги остава без нищо?

🤷🏻‍♀️
Съпругът ми ме остави! 😩Често чувам тези думи от мои клиентки.
И ето парадокса - тези момичета са идеални съпруги. Ставаха в 6 сутринта, приготвяха закуска, готвеха, гладеха ризи. А вечер - топла вечеря и десерт. Аз самата бих се оженила за тях, ако бях мъж.
❗️При мъжете късметът имат не „студените“ жени, а нормалните, адекватни, които не правят всичко на всяка цена от любовта си,не превръщат мъжа си в свой идол.
❗️Силна любов, при която изглежда, че ще извадите сърцето си от гърдите си и ще го поставите в дланта му - това не е норма, а патология.
Мъжете не се нуждаят от толкова любов и толкова внимание. Това е провалът, който ще потопи вашата любовна лодка, дори преди да Ви „удави“ ежедневието!
Една моя клиентка веднъж плака пред мен и каза, че любовта й към един мъж е толкова силна, че дори е готова да работи като прислужница в дома му, само за да го вижда няколко пъти седмично.
Истината е, че това не е любов, а духовна празнота, която спешно трябва да бъде запълнена. В противен случай тя скоро ще се съгласи да стане килим за него в коридора.
❗️Често си мислите мили дами, че давайки на 100% от себе си във връзката и се разливате в нея, Вие сте най – добрата жена, съпруга, приятелка. Но също така често мъжът просто Ви напуска, в някои случай без обяснение...
🔴Ако се разпознавате в тези случки, потърсете ме за помощ! 👇
✍️Запазете своя час на ЛС или на email: 📩
galina.consults@gmail.com
🔴 Промоцията на моите психологични консултации е с последно удължение до 15 – октомври!
С обич
Галина❤️

📌За повече интересни статии, съвети и лайфове може да отидете на официалната страница на клуба: Галанс Данс

 Всички права запазени © Gala Dance


Няма коментари:

Публикуване на коментар